Minulla on Nissan, jossa on navigointijärjestelmä. Olenko oikeutettu Nissan MapCare™ -ohjelmaan?

En ole oikeutettu Nissan MapCare™ -ohjelmaan, miten voin tilata karttapäivityksen?

Voinko päivittää Nissan MapCare™ -järjestelmän itse?

Kuinka usein voin päivittää autoni navigointijärjestelmän Nissan MapCare™ -ohjelmalla?

Kuka ilmoittaa, kun Nissan MapCare™ -ohjelmassa on saatavilla uusi päivitys?

Vastaako Nissan Nissan MapCare™ -ohjelma odotuksia?

Mitä tapahtuu, kun myyn autoni?

Ostin käytetyn auton, jossa on NissanConnect. Miten varmistan, että Nissan MapCare™ -ohjelma löytyy ajoneuvostani?

Jos minulta on jäänyt saamatta Nissan MapCare™ -ohjelmaan kuuluva päivitys, voinko lykätä ohjelmaa yhdellä vuodella?