Minulla on Nissan, jossa on navigointijärjestelmä. Olenko oikeutettu Nissan MapCare™ -ohjelmaan?

Nissan MapCare™ -ohjelmatarjous kaikkia Nissan-malleja, joissa on NissanConnect (poislukien 370Z, GT-R ja NAVARA). MapCareen oikeutettujen autojen takuuajan on täytynyt alkaa viimeistään 14.6.2016. Tämän jälkeen tarjous koskee seuraavia malleja: QASHQAI, X-TRAIL, JUKE, PULSAR, MICRA, NOTE ja NAVARA. MapCare on maksuton kolme ensimmäistä vuotta takuuajan alkamisesta.

En ole oikeutettu Nissan MapCare™ -ohjelmaan, miten voin tilata karttapäivityksen?

Voit päivittää Nissan MapCare™-ohjelmasi. Saat siten käyttöösi tuoreimmat navigointitiedot ja pääset nauttimaan tarkoista kartoista ja uusista kiinnostuksen kohteista. Verkkokauppaan pääset tästä: http://nissan.navigation.com/en_GB/NissanEMEA/EUR

Voinko päivittää Nissan MapCare™ -järjestelmän itse?

Osana Nissan MapCare™ -ohjelmaa päivityksen tekee jälleenmyyjä. Ensin varmistetaan, että ajoneuvo on oikeutettu ohjelmaan, minkä jälkeen ohjelma päivitetään tarvittaessa. Koko prosessi on täysin maksuton.

Kuinka usein voin päivittää autoni navigointijärjestelmän Nissan MapCare™ -ohjelmalla?

Nissan MapCare™ -ohjelma sisältää enintään kolme karttapäivitystä – yhden vuodessa kolmen vuoden ajan. 

Kuka ilmoittaa, kun Nissan MapCare™ -ohjelmassa on saatavilla uusi päivitys?

Jälleenmyyjäsi ottaa yhteyttä, kun uusi päivitys on saatavilla. Varmista, että olet rekisteröitynyt You+Nissan-asiakkaaksi ja antanut kaikki yhteystietosi. Voit myös kysyä jälleenmyyjältäsi etukäteen, onko ajoneuvoosi saatavilla uusi päivitys.

Vastaako Nissan Nissan MapCare™ -ohjelma odotuksia?

Vuosittain keskimäärin 15 % tieverkostosta -ja merkinnöistä sekä kiinnostuksen kohteista muuttuvat. Yksittäiset karttapäivitykset voivat olla kalliita. Nissan huolehtii niistä puolestasi kolmen vuoden ajan ja sinulla on aina karttatietosi ajan tasalla.

Mitä tapahtuu, kun myyn autoni?

Oikeus ohjelmaan perustuu ajoneuvon valmistenumeroon. Siksi ohjelma siirtyy automaattisesti uudelle omistajalle, mikä lisää autosi arvoa (kolmen ensimmäisen vuoden ajan). 

Ostin käytetyn auton, jossa on NissanConnect. Miten varmistan, että Nissan MapCare™ -ohjelma löytyy ajoneuvostani?

Varmista jälleenmyyjältäsi, koskeeko ohjelma ajoneuvosi valmistenumeroa ja kuinka monta karttapäivitystä voit saada. Tarvittaessa jälleenmyyjäsi kirjaa autosi järjestelmään uusia päivityksiä varten.

Jos minulta on jäänyt saamatta Nissan MapCare™ -ohjelmaan kuuluva päivitys, voinko lykätä ohjelmaa yhdellä vuodella?

Jos sinulla on jäänyt saamatta karttapäivitys yhtenä vuonna, sitä ei valitettavasti voi siirtää seuraavalle vuodelle.